luni, 9 februarie 2009

La Călimanu






În pădure
Spre Călimanu
Bolşevicu`

Dacă săptămâna trecută vremea mai rea nu ne-a lăsat să plecăm de acasă, sâmbăta aceasta am plecat spre Călimanu, împreună cu Dana, Bolşe şi Lăcră. Nici acum vremea nu a fost cea mai bună, dar, cel puţin sâmbătă nu a plouat. Pe drum, lângă pepinieră, am văzut şi câteva căprioare.

La Călimanu, totul era aşa cum lăsaseră Bolşe şi Lăcră înainte de Revelion. Am făcut câteva poze,  am stat la foc în poiană, iar duminică, pe o ploaie care nu s-a oprit decât după ce am ajuns la Valea Mărului, am coborât. La Valea Mărului ne-a întâlnit şi cu Dodoleaţă şi am stat la poveşti.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Parcă e toamnă şi nu februarie!

Anonim spunea...

Buna..., tuturor! De intalnit imi amintesc ca ne-am mai intalnit (cel putin cu Cezar T. si Dana), de cunoscut nu stiu daca ne-am mai cunoaste. Ma bucur sa vad ca ati considerat util un link spre blog-ul meu.Asta a si fost scopul: informatia direct din teren...
La Calimanu chiar ma gandisem sa ajung sambata trecuta, la final de martie, dar am avut de sarbatorit in familie...Poate voi ajunge in curand.Am fost o singura data, prin februarie acum vreo 2 ani...Numai bine! Cristina
P.S. Poate chiar ne vedem pe sus candva...Iedera alba va inflori curand in Cozia.

Andrei spunea...

Foarte frumos... iubesc Cozia :)

am fost de 4 ori si nu ma satur !

http://www.de-weekend.com/2011/08/inapoi-pe-cozia.html